https://www.instagram.com/spacenotes.copywriting/

Dowiedz się więcej o copywritingu i nie tylko:

28 listopada, 2024
5 błędów w treściach na stronie internetowej, przez które klienci wychodzą i nie wracają

Chcę, żebyś już na starcie zastanowił/-a się, jakie jest Twoje nastawienie do strony internetowej? Masz ją od kilku lat (lub dopiero zamierzasz utworzyć), bo ktoś Ci kazał to zrobić lub powiedział, że warto? Tyle że Ty nie za bardzo czujesz, że ją potrzebujesz… W sumie tak sobie jest, bo jest. A może wierzysz w to, […]

6 listopada, 2024
Współpraca z copywriterem. Sprawdź, co naprawdę Ci da [nie tylko teksty]!

Copywriter w czasach AI? A na co to komu? Czy naprawdę opłaca się teraz współpracować z copywriterem, gdzie w kilka sekund dowolny tekst może wygenerować dla Ciebie Chat GPT albo jego inny odpowiednik? Co daje Ci tak właściwie współpraca z copywriterem? Pogadajmy, bo czuję, że mamy o czym. Nie jest łatwo być copywriterem w czasach, […]

21 października, 2024
Język korzyści a język straty – który z nich jest skuteczniejszy?

Jeśli podstawy copywritingu nie są Ci obce, na pewno co nieco słyszałaś/-eś też o języku korzyści. To zdecydowanie jeden z najbardziej wdzięcznych i lubianych tematów, a zarazem absolutny must have w pisaniu skutecznych treści sprzedażowych. Ale, ale… język korzyści to wcale nie wszystko. W opozycji do niego stoi język straty, który czasami będzie o niebo […]

9 października, 2024
Jak napisać opis produktu, jeśli masz dużą konkurencję i chcesz się wyróżnić?

Produkt taki, jakich na rynku [na pierwszy rzut oka] wiele. Spora konkurencja. Bardzo podobna lub – co gorsza – wyższa cena. Czy to brzmi dla Ciebie znajomo? Jeśli tak, to dobra wiadomość jest taka, że… da się coś z tym zrobić. Coś, to znaczy stworzyć taki opis dla Twojego produktu, który wyróżni go na tle […]

23 września, 2024
Nikt nie czyta już długich tekstów: PRAWDA czy MIT?

„Chcę, żeby tekst zawierał wszystkie niezbędne informacje, ale jednocześnie nie był zbyt długi” – ostatnio usłyszałam podobne zdanie od kilku osób. I w sumie bardzo mnie to zaskoczyło. Dlaczego? Bo chyba nie spodziewałam się, że wielu z Was obawia się tworzenia długich tekstów. Lub inaczej: ma trudność, żeby jakoś to wszystko „wyśrodkować” – z jednej […]

17 września, 2024
Copywriter – kto to i co może dla Ciebie zrobić?

Co to znaczy ten cały „copywriter”? Kim jest taka osoba, co robi, jakie powinna mieć umiejętności? Czy Ciebie również nurtują takie pytania? Mam wrażenie, że w Polsce copywriting to wciąż trochę tajemnicza profesja i sporo osób nie do końca wie, na czym polega. Widzę to po spływających do mnie zapytaniach, które czasami nijak mają się […]

7 września, 2024
6 kłopotliwych słów w copywritingu, które mogą odebrać moc Twoim tekstom

Z góry zaznaczam, że to nie jest wcale tak, że słów, o których zaraz przeczytasz, powinnaś/-eś wystrzegać się jak ognia i nie możesz używać ich wcale. Absolutnie nie. Chcę po prostu trochę wyczulić Cię na pewne zwroty, które, w niektórych sytuacjach mogą [ale nie muszą!] nieco szkodzić Twoim tekstom i zmniejszać ich skuteczność. Co to […]

20 sierpnia, 2024
Popularne formuły copywriterskie – czym są i jak ułatwią Ci tworzenie treści?

Tworzenie treści jest dla Ciebie wyzwaniem? Często gubisz się w myślach? A może masz nieodparte wrażenie, że to, co napiszesz, jest trochę takie bez szału? Jeśli chcesz nieco usprawnić sobie pracę z tekstem, koniecznie poznaj te 8 najpopularniejszych formuł copywriterskich i nie bój się stosować ich w swoich treściach – od krótkich postów na media […]

5 sierpnia, 2024
Jak napisać ofertę? Upewnij się, że nie popełniasz tych popularnych błędów!

Musisz przygotować ofertę handlową, ale totalnie nie wiesz, jak ją napisać? Mimo że tak w zasadzie nie ma jednego, uniwersalnego wzorca oferty, który pasowałby zawsze i wszędzie, to są jednak pewne elementy, których zdecydowanie nie powinno zabraknąć w dobrej ofercie. Ja przedstawię Ci je w nieco inny sposób, bo… traktując jako punkt wyjścia najpopularniejsze i […]

21 lipca, 2024
Copywriting prawniczy – czy powierzenie tekstów prawniczych copywriterowi to dobry pomysł?

Copywriting prawniczy: TAK czy NIE? Czy kancelarie prawne, adwokaci bądź radcy prawni powinni delegować tworzenie tekstów prawniczych copywriterom? Czy nie będzie to uchodzić za „nieprofesjonalne”? Skąd w ogóle nagle pomysł na taki temat? Już wszystko wyjaśniam. Jeśli tak się akurat składa, że interesuje Cię copywriting prawniczy, koniecznie zostań ze mną do końca! Copywriting prawniczy czy […]

© 2024 spacenotes.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone.
crossmenuchevron-down linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram