Treści na stronę internetową, czyli przede wszystkim przedstawienie Twojej oferty, historii firmy, jej misji, wizji, strategii działania, mocnych stron. I wcale nie chodzi tu o żadne górnolotne frazesy, a faktyczne wartości, jakimi kieruje się Twoja marka oraz środki, jakimi dąży do osiągnięcia założonych celów.
W ten sposób kształtujesz tożsamość swojego przedsiębiorstwa, budujesz jego pozytywny wizerunek w społeczeństwie, a także wzmacniasz do niego zaufanie. Miej na względzie, że obecnie klienci w coraz to większym stopniu czują potrzebę utożsamiania się z marką i przynależenia do określonej społeczności. Im dokładniej i lepiej przedstawisz jej profil, tym łatwiej przyciągniesz osoby wyznające te same wartości.
Co zyskujesz?
Wiarygodność i zaufanie
Twoja strona internetowa może być dla wielu osób pierwszym miejscem styku z Twoją marką. To właśnie od sposobu komunikacji na niej będzie zależeć, czy w oczach odwiedzających będziesz dla nich wiarygodny/-a i godny/-a zaufania.
Zaangażowanie odbiorców
Wykorzystuj treści na stronie, by angażować odbiorców do pożądanych działań. Skuteczne treści konwertują, zamieniając odwiedzających w Twoich klientów i wiernych fanów, "adwokatów" Twojej marki.
Wizerunek marki
Strona internetowa to wizytówka Twojej marki. Miejsce, w którym pokazujesz klientom jej charakter, wartości, przekonania. Inaczej - kształtujesz jej wizerunek, który wpływa na Twoją rozpoznawalność w internecie.