Jeśli prowadzisz sklep internetowy, treściami, na których opierają się współczesne e-commerce, są właśnie opisy produktów i kategorii. Zamierzałeś/-aś skopiować opisy przygotowane przez producenta i czekać na efekty? Szybko porzuć ten pomysł, ponieważ może zmusić Cię on do szukania w sobie nowych pokładów cierpliwości. Zamiast tego zadbaj o oryginalne, autorskie treści, w których zostaną umieszczone właściwe słowa kluczowe.
O ile częściową prawdą jest, że opisów kategorii nie czyta dzisiaj praktycznie nikt (poza copywriterami) i tworzy się je głównie w celu wspomagania pozycjonowania, o tyle opisy produktów służą już samym użytkownikom – Twoim klientom. Nie ma tu więc miejsca na bylejakość!
Co zyskujesz?
Klientów gotowych do zakupu
Dobrze napisana karta produktowa zwiększa konwersję. W głowie klienta, po zapoznaniu się z opisem produktu, powinna pojawić się myśl: "Teraz wiem już wszystko. Tak, to jest właśnie dla mnie!".
Zredukowaną liczbę zwrotów
Rzetelny i szczegółowy opis produktu pozwala Twoim klientom dokładnie zapoznać się z tym, co kupują. Im więcej wyczerpujących i jakościowych informacji, tym też mniejsze prawodopobieństwo, że będą oni chcieli dokonać zwrotu.
Topowe miejsca w wynikach wyszukiwania
Na pewno chcesz, aby osoba, która wpisuje w wyszukiwarkę nazwę Twojego produktu, od razu zobaczyła właśnie Twój sklep, prawda? Unikatowy i zoptymalizowany pod SEO opis sprawi, że tak właśnie będzie!