https://www.instagram.com/spacenotes.copywriting/

Opisy produktów i kategorii

Jeśli prowadzisz sklep internetowy, treściami, na których opierają się współczesne e-commerce, są właśnie opisy produktów i kategorii. Zamierzałeś/-aś skopiować opisy przygotowane przez producenta i czekać na efekty? Szybko porzuć ten pomysł, ponieważ może zmusić Cię on do szukania w sobie nowych pokładów cierpliwości. Zamiast tego zadbaj o oryginalne, autorskie treści, w których zostaną umieszczone właściwe słowa kluczowe. 

O ile częściową prawdą jest, że opisów kategorii nie czyta dzisiaj praktycznie nikt (poza copywriterami) i tworzy się je głównie w celu wspomagania pozycjonowania, o tyle opisy produktów służą już samym użytkownikom – Twoim klientom. Nie ma tu więc miejsca na bylejakość!

Co zyskujesz?

Klientów gotowych do zakupu

Dobrze napisana karta produktowa zwiększa konwersję. W głowie klienta, po zapoznaniu się z opisem produktu, powinna pojawić się myśl: "Teraz wiem już wszystko. Tak, to jest właśnie dla mnie!". 

Zredukowaną liczbę zwrotów

Rzetelny i szczegółowy opis produktu pozwala Twoim klientom dokładnie zapoznać się z tym, co kupują. Im więcej wyczerpujących i jakościowych informacji, tym też mniejsze prawodopobieństwo, że będą oni chcieli dokonać zwrotu. 

Topowe miejsca w wynikach wyszukiwania

Na pewno chcesz, aby osoba, która wpisuje w wyszukiwarkę nazwę Twojego produktu, od razu zobaczyła właśnie Twój sklep, prawda? Unikatowy i zoptymalizowany pod SEO opis sprawi, że tak właśnie będzie! 
Zamawiam!

Kontakt

Złóż zamówienie na teksty lepsze niż konkurencja! 

Teksty, które przez cały czas pracują na sukces Twojej strony. 

Nawet wtedy, gdy śpisz lub jesteś na zasłużonym urlopie.

(Odpisuję na e-maile do 24 godzin). 
508 166 741
spacenotes@protonmail.com 

    © 2024 spacenotes.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone.
    cartcrossmenulistchevron-downsort-amount-asc linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram