Działalność w internecie warto (i powinno!) rozszerzać się o regularną aktywność w mediach społecznościowych, takich jak Facebook, Instagram, YouTube, Tik Tok. I tak naprawdę nie ma tu znaczenia, w jakiej branży działasz. Oczywiście wybór konkretnych platform jest ważny. Chcesz w końcu być tam, gdzie są Twoi potencjalni klienci.
Media społecznościowe są doskonałym kanałem wspierającym sprzedaż i pozwalającym budować świadomość, wizerunek marki. Prowadzenie konta na portalach takich jak Facebook, czy Instagram, opiera się jednak nie tylko na dodawaniu ładnych zdjęć lub rolek, ale i tworzeniu wartościowego i angażującego Twoich odbiorców contentu. Jeśli nie masz czasu, aby samodzielnie przygotowywać takie posty i robić to regularnie, czy też ogólnie zajmować się swoimi kontami społecznościowymi, skorzystaj z pomocy copywritera!
Co zyskujesz?
Zaangażowaną społeczność
Aktywne prowadzenie konta na social mediach z nastawieniem na realne potrzeby Twoich obserwatorów sprawi, że stworzą oni zaangażowaną i lojalną społeczność skupioną wokoło Twojej marki.
Nowe relacje biznesowe
W mediach społecznościowych chodzi nie tylko o to, by docierać do nowych klientów, ale i nawiązywać relacje z innymi przedsiębiorcami. Razem możecie się wspierać, wymieniać się wiedzą, czy realizować wspólne projekty.
Nowych, lojalnych klientów
Media społecznościowe to oczywiście kolejne kanały sprzedażowe, dające jednak zupełnie nowe możliwości. Za ich pośrednictwem możesz prowadzić bezpośrednie rozmowy z potencjalnymi klientami i na bieżąco informować ich o wszystkim, co dzieje się w Twojej firmie.