https://www.instagram.com/spacenotes.copywriting/

Copyflow subscription

czyli copywriting w abonamencie.
Pisanie tekstów, które wspierają Twój biznes, to poważna sprawa. Przygotowanie oferty, czy też stworzenie tekstów na stronę internetową, jest tak naprawdę wierzchołkiem góry lodowej. Oczywiście możesz ograniczyć się tylko do tego, jednak jeśli naprawdę myślisz o rozwijaniu swojej marki, Twoje potrzeby na pewno są większe.

Własny blog ekspercki, prężnie działające social media, a może tworzący intymną więź z Twoimi największymi fanami newsletter? Każda z tych form ma jedną, wspólną cechę – WYMAGA REGULARNOŚCI.

Jeśli już afiszujesz się z tym, że można spotkać Cię i mieć z Tobą kontakt również w tych miejscach, po prostu nie wypada pojawiać się tam raz na kilka miesięcy. I tu niestety pojawiają się najczęściej schody, ponieważ w natłoku codziennych obowiązków może brakować Ci czasu, by zachować taką systematyczność. To zupełnie normalne i nie tylko Ty tak masz! 

Jeśli obawiasz się (lub już zdążyłaś/-eś się przekonać), że faktycznie tak jest, przychodzę z rozwiązaniem – copywritingiem w ABONAMENCIE, który wiąże się dla Ciebie z dodatkowymi korzyściami!

Skorzystaj z „Copyflow

”, jeśli:

zależy Ci na regularnych treściach na swojego bloga, do mediów społecznościowych lub newslettera,
myślisz o dłuższej współpracy z copywriterem,
nie masz czasu, żeby systematycznie tworzyć dłuższe i angażujące teksty dla swojej marki,
chcesz raz na zawsze rozwiązać problem pt. „O czym by tu dzisiaj napisać?”,
regularność nie jest Twoją mocną stroną, w związku z czym Twoi odbiorcy nigdy nie wiedzą, kiedy mogą spodziewać się z Twojej strony nowego artykułu, e-maila lub posta,
chcesz być w stałym kontakcie ze swoimi obecnymi i potencjalnymi klientami,
zależy Ci na tym, by budować zaufanie do marki, pokazywać swoją eksperckość i nawiązywać relacje z nowymi osobami,
doceniasz możliwości content marketingu i chcesz wykorzystywać je w szerokim zakresie.


*Pamiętaj, że „regularność”, o której tu piszę, może polegać zarówno na publikowaniu 3 razy w tygodniu, jak i 2 razy w miesiącu. Częstotliwość zależy tylko od Ciebie.

Co otrzymasz?

Copywriting w abonamencie to nie tylko gwarancja regularnie dostarczanych treści, które pomogą Ci w rozwijaniu i promowaniu swojego biznesu, ale i:

priorytetowej obsługi – klienci w obsłudze abonamentowej mają u mnie pierwszeństwo w realizacji tekstów, również w odniesieniu do treści nieobjętych abonamentem,
dodatkowego wsparcia w zakresie contentu,
gotowych pomysłów na treści,
najlepszych efektów, dzięki możliwości baaardzo dokładnego poznania Ciebie, Twojej marki, Twoich idealnych klientów, czy konkurencji,
możliwości rozliczania się na koniec każdego miesiąca, z wydłużonym terminem płatności – do 14 dni,
dodatkowego czasu dla siebie lub swojej rodziny,
tekstów, które pracują dla Ciebie 24/7, również wtedy gdy śpisz, chorujesz, wypoczywasz albo... zdążysz już o nich zapomnieć! 

Ile trwa taka współpraca?

Tutaj wszystko zależy głównie od Ciebie, Twoich potrzeb oraz ilości i częstotliwości publikacji tekstów, jednak minimalny okres, jaki preferuję w obsłudze abonamentowej, to 3 miesiące. 

Czas trwania naszej współpracy określamy również z góry, z możliwością przedłużenia.

Co mówią o mnie inni? 

  • „Pamiętam, jak otrzymałem pierwszy tekst od Pani Marzeny, widać było po nim, że Pani Marzena przed jego napisaniem bardzo dokładnie zapoznała się z ofertą firmy, tekst był napisany bardzo dobrze, nie wymagał żadnych poprawek i świetnie się go czytało. W tej chwili Pani Marzena pisze teksty na moje trzy strony, teksty zawsze są świetnie napisane, czas realizacji jest bardzo szybki, ale najważniejsze dla mnie jest to, że teksty są bardzo dobrze napisane pod kątem SEO, po publikacji tekstów widzę, jak moje strony pną się do góry w wynikach wyszukiwania. Mogę pochwalić się, że moja strona www.limuzyna77.pl na najważniejsze dla mnie frazy „limuzyna Wrocław” i „limuzyny Wrocław” zajmuje 1 miejsce w Google, podobnie wygląda moja druga strona www.limuzyny99.pl. Również zajmuje pierwsze miejsca na najważniejsze dla mnie frazy i to wszystko dzięki tekstom Pani Marzeny.”

    Limuzyna77
  • „Współpraca z Panią Marzeną jest jedną z najprzyjemniejszych, jaką podejmowaliśmy. Wspomnieć należy nie tylko lekkie pióro i biegłość w tematach, na które pisze dla nas teksty do pozycjonowania, ale także ogromne zaangażowanie i inwencję, z jaką podchodzi do zleceń. Pani Marzena chętnie dzieli się własnymi pomysłami – a tych jej nie brakuje, jest bardzo komunikatywna i w swoich tekstach stosuje wszystkie zasady dobrego tekstu marketingowego. To godny polecenia copywrighter z pasją.”
    idea4me.pl
    Kamila Cybulska
  • „Wspaniała współpraca, talent, profesjonalizm i błyskawiczna realizacja praktycznie bez poprawek. Moja strona dzięki tekstowi Pani Marzeny jest odświeżona i nabrała charakteru. Bardzo polecam.”

    EvvDesign
  • „Długo szukaliśmy dobrego copywritera, tym bardziej ucieszyło nas, że w końcu trafiliśmy na Panią Marzenę z firmy spacenotes:) Pani Marzena jest profesjonalistką w każdym calu - teksty zawsze wysyła w określonym terminie, z doskonałym wyczuciem dopasowywuje je do wymagań SEO, jest to osoba zawsze miła i bezproblemowa, która w mig zrozumiała temat i specyfikę produktów naszego sklepu. Serdecznie polecamy!”

     trochenasciane.pl
  • „Z Panią Marzeną współpracuję od 4 lat. Widać że pisanie tekstów to dla niej ogromna przyjemność. Podejmuje się każdego wyzwania i daje z siebie całą energię. Teksty są entuzjastyczne i merytoryczne. Polecam.”

    Mariusz Dobosz
  • „Jak najbardziej mogę polecieć współpracę z Panią Marzeną! 10/10!”

     Maciej Malinowski

Jak to wszystko będzie wyglądać?

1

Porozmawiajmy o Twoich potrzebach.

Porozmawiajmy wstępnie o Twoim zleceniu (m.in. na jakim rodzaju tekstów Ci zależy i w jakiej ilości, jaka ma być częstotliwość ich publikacji, w jakiej branży działasz, czym zajmuje się Twoja marka, jaki cel chcesz osiągnąć dzięki nowym treściom).
2

Poznaj moją ofertę.

Gdy już będę mieć pierwszy zarys tego, czego potrzebujesz i oczekujesz ode mnie, jako copywriterki, będę mogła przygotować dla Ciebie wstępną ofertę i wycenę.

Cenę zawsze ustalam indywidualnie, biorąc pod uwagę Twoje potrzeby i oczekiwania.
3

Dopracowujemy szczegóły. 

Jeśli chcesz ze mną działać, to ten moment, w którym dogadujemy szczegóły (zwłaszcza częstotliwość publikacji tekstów, termin i sposób ich przesyłania). Proszę Cię również o wypełnienie briefu, który pozwoli mi lepiej poznać Twoją markę.

*Na tym etapie czasami zdarza się, że zachodzą pewne zmiany w stosunku do początkowych, wstępnych ustaleń, co może skutkować również zmianą wyceny.

4

Biorę się do pracy.

Zaczynam od przygotowania jednego tekstu i proszę Cię o jego w miarę możliwości sprawną ocenę. Dzięki temu będziemy mogli już na starcie ustalić, czy wszystko zmierza w dobrym kierunku i jest zgodne z Twoimi oczekiwaniami.

Następnie tworzę i wysyłam teksty zgodnie z ustalonym harmonogramem, na przykład 4 x artykuł blogowy w miesiącu, gotowe do pierwszego dnia każdego nowego miesiąca.
5

Chcesz coś zmienić? 

Jeśli po otrzymaniu tekstów okazałoby się, że masz do nich pewne zastrzeżenia, nanieś swoje komentarze, a ja poprawię je zgodnie z Twoimi uwagami.

*Poprawki, jeśli nie odbiegają od początkowych ustaleń, są wliczone w cenę. Pracuję więc nad Twoim tekstem aż do momentu Twojej pełnej satysfakcji!

Chcesz porozmawiać?

Złóż zamówienie na teksty lepsze niż konkurencja! 

Teksty, które przez cały czas pracują na sukces Twojej strony. 

Nawet wtedy, gdy śpisz lub jesteś na zasłużonym urlopie.

(Odpisuję na e-maile do 24 godzin). 
508 166 741
spacenotes@protonmail.com 

    © 2024 spacenotes.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone.
    diamondcrossmenuchevron-downchevron-right linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram