Blog to jedno z narzędzi, które mimo wielu nowych, pojawiających się trendów, nie traci na znaczeniu. Jeśli więc nadal zastanawiasz się, czy dzisiaj warto jeszcze prowadzić bloga, odpowiedź brzmi: zdecydowanie TAK. I to bez względu na to, w jakiej branży działasz.
Blog wzmacnia Twoją pozycję w sieci i kształtuje wizerunek Twojej marki jako eksperta. To miejsce, w którym możesz rozwiązywać problemy internautów, rozwiewać ich wątpliwości, czy odpowiadać na zadawane przez nich pytania. Blog to również narzędzie, pozwalające Twojej stronie rosnąć i docierać do coraz to szerszego grona osób. Jest tylko jeden "haczyk". Trzeba publikować na nim regularnie. I z tą regularnością jest najczęściej problem... To naturalne, że prowadząc własną firmę, zawsze znajdzie się coś ważniejszego do zrobienia, niż napisanie jakiegoś tam artykułu. Jeśli Tobie również ciągle brakuje czasu, by porządnie zająć się swoim blogiem firmowym, skorzystaj z pomocy copywritera!
Co zyskujesz?
Większe zasięgi w Internecie
Blog jest świetnym narzędziem wspierającym pozycjonowanie. Jeśli Twoje treści będą w dodatku naprawdę wartościowe i unikatowe, Twoje zasięgi i ruch na stronie szybko poszybują w górę!
Wizerunek Twojej marki jako eksperta
Blog to idealne miejsce, by pokazać siebie jako eksperta. Wyczerpujące, merytoryczne i odpowiadające na pytania Twojej społeczności publikacje sprawią, że Twoja marka stanie się wiarygodna.
Zaangażowaną społeczność
Jeśli Twoi odbiorcy lubią czytać, wykorzystuj blog, by tworzyć wokoło swojej marki wierną i zaangażowaną społeczność! Publikując regularnie i na interesujące Twoich odbiorców tematy, możesz być pewien/-a, że będą oni do Ciebie wracać.